dissabte, 7 de novembre del 2009

COED 06/11/09

descripció

A la darrere sessió de comunicació oral, escrita i digital, vam començar amb la recitació de poemes, rondalles i contes, on van començar a recitar quinze persones, la resta els escoltàvem. Cada vegada que un company recitava, tres alumnes assignats per la Lluïsa per ordre de llista, havíem d’avaluar-los, tenint en compte la mirada, la gesticulació, el control dels nervis, la veu, etc. A la mateixa vegada , un company havia de gravar en vídeo la persona que recitava, i un altre company cronometrava el temps, que havia de ser aproximadament dos minuts. Un cop acabada aquesta activitat, vam entrat al bloc d’un company de classe, i vam analitzar-lo, tenint en compte les pautes que havia donat la professora, de descripció, reflexió i aprofundiment.
Quan vam finalitzar l’anàlisi del bloc, vam donar la classe per acabada i vam desitjar-nos un bon cap de setmana.

reflexió


Aquesta sessió dedicada a la recitació de poemes, m’ha semblat molt interessant, he pogut relacionar-lo amb el llibre que vam llegir de Com parlar bé en públic.
Tots els companys que van recitar, van posar-se molt nerviosos, uns van saber controlar els nervis millor que d’altres, d’altres gesticulaven millor, uns tenien un to de veu més adequat, etc, així que cadascun d’ells, ho va fer diferent, i va haver-hi dos companys que els nervis els hi van passar una mala jugada, però després, quan van tornar-ho a intentar, i els va sortir molt millor. Vaig posar-me a la pell de tots els companys de classe, i entenia perfectament com es sentien, els nervis que tenien, perquè parlar davant de tota la classe, dóna molta impressió, tot i que els companys inspirin confiança i ens ajudin amb el silenci. Estic segura que el dia que em toqui recitar a mi, em sentiré igual que es sentien ells, i espero no quedar-me en blanc i poder controlar una mica els nervis.
Respecte a la revisió del bloc, va servir per adonar-me de com havia d’estructurar les intervencions del meu bloc.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada