Descripció
A la sessió de seminari de dimecres, vam dedicar les dues hores a parlar sobre la setmana extraordinària, però vam centrar-nos a la visita de dimarts a l’escola amb l’alumne de pràctiques de tercer. Primer de tot, el professor va dir-nos que havíem de puntuar de l’1 al 10 aquesta activitat, i la nota mitja va ser aproximadament un 7. Cadascú de nosaltres va anar a una escola diferent, sols o amb parelles, i vam passar un dia sencer allà. Al explicar les nostres experiències, unes més positives, i d’altres no tant, vam informar-nos els uns als altres de tots els moments que havíem viscut per primera vegada a l’escola, i vam explicar-nos tots els detalls tant personals com educatius. Gairebé tots nosaltres estàvem contents sobre com ens havíem rebut a les escoles, tant l’alumne de tercer que ens acompanyava, com els professors de la mateixa escola. Els alumnes que acompanyàvem durant tot aquell dia, estaven especialitzats en música o educació física, i en el cas de la Mar i meu, era de música.
Un cop tots havíem explicat la nostra experiència, vam acabar la sessió i en Xavier va dir-nos que el pròxim divendres no hi haurà seminari, i que aquelles dues hores anirem a l’auditori de la nostra Universitat, a veure i escoltar un concert preparat pels alumnes d’educació musical de tercer.
Reflexió
M’ha semblat una activitat molt interessant el fet d’haver explicat tots nosaltres les nostres experiències, totes elles diferents i poder adonar-nos dels punts febles i els punts forts de les escoles que havíem visitat. Vam adonar-nos que totes les escoles són molt diferents, que treballen d’una manera diferent i que hi ha molts professors amb metodologies diferents.
Personalment estic molt contenta de l’escola que vaig tenir l’oportunitat de visitar i passar un dia sencer. Tant l’alumne de pràctiques com l’escola, van tractar-nos molt bé, i vam sentir-nos molt còmodes. M’ha semblat molt profitosa aquesta activitat i he aprés molt en tots els sentits.
Els codis QR
Fa 11 anys
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada