dilluns, 2 de novembre del 2009

COED 2 de Novembre

Descripció

A la sessió de dilluns dia 2 de novembre , vam dedicar la classe a les exposicions orals sobre les descripcions als companys de classe, que havia de durar al voltant de dos minuts.
Al començar la sessió, cadascú de nosaltres vam penjar el moral que havíem fet de la persona que anàvem a exposar. Cada moral era totalment diferent, hi havia gent que només portava una fotografia, d’altres que en portaven vàries en un foli de color o en una cartolina, però tots els morals, representaven totalment a la persona que descrivíem.
Havíem d’exposar el procés que havíem dut a terme a l’hora de fer la descripció, els processos que havíem seguit, No havíem de fer la descripció de la persona, ja que això ja apareixia en el bloc.
El procés que vaig seguir jo va ser molt clar, Des de ben principi ja tenia clar que la descripció que faria seria de la Mar ja que la conec des de fa dos anys, i per mi era molt més fàcil poder descriure-la, i analitzar els seus punts forts i els seus punts dèbils.
Vaig fer-li unes fotos, centrant-me en els seus aspectes físics més rellevants, i a partir d’allà vaig començar a descriure.

Reflexió

Un cop acabada aquesta activitat vaig reflexionar i vaig adonar-me que aquesta activitat havia sigut molt profitosa per dos raons,
La primera d’elles és que va servir per poder coneix-se’ns més tots nosaltres, sobretot en quant al caràcter, als gustos, les pors, etc. , i per fixar-nos més en les característiques físiques nostres.
Per altra banda, em va servir per a practicar l’expressió oral, per aprendre a exposar davant del grup-classe, i per intentar controlar una mica més els nervis.
El fet de ser cada vegada una exposició diferent, va fer que es fes interessant, i gens avorrit, i que prestéssim atenció a totes les exposicions.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada