dimecres, 30 de desembre del 2009

Síntesi - Gestió de la Informació i TIC

Per finalitzar la part del bloc de l’assignatura GTIC, cal dir que m’agradaria destacar dues de les intervencions fetes anteriorment perquè siguin avaluades.
Aquestes dues activitats són:
- L’anàlisi de l’anunci.
- Cometari sobre els "tòpics" en relació amb els mitjans de comunicació de masses

He triat aquestes dues activitats perquè penso que són les que més temps he invertit i potser les que millor m’han sortit.
Pel que fa a l’anàlisi de l’anunci vaig triar aquell anunci perquè ja feia temps que m’hi havia fixat i m’agradava molt, i em va ser fácil poder-lo analitzar.
Pel que fa al comentari sobre els tòpics en relació amb els mitjans de comunicació de masses, és una activitat que m'ha agradat ja que els tòpics que hi havia em semblaven totalment certs i ho compartia totalment, i són tòpics que els utilitzo constanment.

L’assignatura de GTIC m’ha ajudat a conèixer molts programes que desconeixia totalment, a saber fer un millor ús de les noves tecnologies, a millorar els coneixements que tenia sobre alguns conceptes, i a coneixen de nous.
M’ha agradat dedicar-li força part del meu temps ja que és una assignatura molt entretinguda i que realment en sabia poc.
Tot i que les classes han sigut de dues hores i a vegades es feia pesat, el fet d’haver de fer treballs en parelles o en grup a fet que la classe sigui molt més dinàmica i el temps passava volant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada